Un servei obert al barri Gòtic

La finalitat de l’associació és la lluita contra l’exclusió social creant un espai d’acolliment i assistència per a persones sense sostre o situació de marginació social.

Aquesta acció té tres vessants:

• La primera: crear una comunitat de convivència i d’autogestió entre les
    persones acollides autogestionada amb els seus propis recursos en la qual la
    persona és sempre la protagonista. Les seves necessitats de dignitat i autonomia
    requereixen una intervenció professional basada en una valoració individual i
    un pla d'acció.
    Aquesta vessant és la que possibilita les altres.
  • La segona: servei d’assistència a necessitats externes de gent en situació d’exclusió social o sense recursos. Això inclou un servei de rober popular i menjador social.
  • La tercera: possibilitar espais de trobada que enforteixin la xarxa social, especialment amb veïns i d'altres col·lectius que treballen en el mateix àmbit.
Versión para imprimir | Mapa del sitio