Espai de trobada

Espais de trobada

La casa roman oberta per a tots aquells que vulguin compartir una estona amb els homes de Dit i fet. A més a més d'espais gratuïts, de col·laboració o bé de menjar en comú, podem esmentar també l'estona de reflexió i pregària que cada dimarts es duu a terme al vespre i que resta oberta a tots aquells veïns/es i persones que col·laboren amb diverses entitats del barri.

D'altra banda, els homes s'incorporen a la xarxa de serveis del barri i entren en contacte amb algunes entitats veïnals. Així, l'Associació de veïns del barri de sant Just fa temps que recolza i col·labora amb Dit i fet i els residents participen activament en activitats veïnals, com per exemple, les festes del barri.

Objectius

• Organitzar espais i temps necessaris per crear un clima de grup, de diàleg, d’afecte, de compartir, que donin lloc a trobades cara a cara, com a forma de creixement personal.
  • Obrir la casa al barri i a les entitats del barri com a lloc de trobada.
  • Oferir un espai espiritual i de celebració compartit, que ajudi a trobar raons per a viure.
  • Possibilitar la seva vinculació futura en la corresponent xarxa de serveis d’atenció a la persona.

Versión para imprimir | Mapa del sitio